Et system er nettopp det – et system. For at et nytt eller eksisterende system skal gi deg en reell fordel, må det brukes riktig. Det er her vi og vår supporttjeneste kommer inn.
Våre forvaltnings- og supporttjenester er utviklet for å hjelpe deg med å utnytte systemene dine optimalt. Vi sørger for at du kjenner mulighetene de gir, og vi tenker proaktivt sammen med deg om videre utvikling. Vi har satt sammen en supportpakke som dekker behovene til de aller fleste, men om du ønsker utvidet tilgjengelighet med garantert responstid, kan du velge en pluss-pakke.
Vi har organisert supporten slik at du raskest mulig får snakke med noen som kan hjelpe deg. Vi er en liten og fleksibel organisasjon der du ofte vet hvem du skal kontakte direkte på Slack. Hvis ikke, kan du enkelt sende en henvendelse til vårt supportsystem, som overvåkes jevnlig av alle ansatte.
Hos oss får du direkte kontakt med ansatte – ingen køer, ingen unødvendige mellomledd. Vi sørger for at henvendelsene dine går rett til en kompetent person som kan hjelpe deg. Trenger vi avklaringer fra en annen leverandør, tar vi direkte kontakt og sørger for at problemet blir løst.
per installasjon av Magento, Adobe Commerce, X-layer og Akeneo
per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 Business Central (min. 10 brukere)
per installasjon av Magento, Adobe Commerce, X-layer og Akeneo
per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 Business Central (min. 15 brukere)
per installasjon av Magento, Adobe commerce, X-layer og Akeneo
per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 business central, minimum 15 brukere