logo

Support og forvaltnin

Et system er nettopp det – et system. For at et nytt eller eksisterende system skal gi deg en reell fordel, må det brukes riktig. Det er her vi og vår supporttjeneste kommer inn.

Våre forvaltnings- og supporttjenester er utviklet for å hjelpe deg med å utnytte systemene dine optimalt. Vi sørger for at du kjenner mulighetene de gir, og vi tenker proaktivt sammen med deg om videre utvikling. Vi har satt sammen en supportpakke som dekker behovene til de aller fleste, men om du ønsker utvidet tilgjengelighet med garantert responstid, kan du velge en pluss-pakke.

hands

Effektiv og direkte support

Vi har organisert supporten slik at du raskest mulig får snakke med noen som kan hjelpe deg. Vi er en liten og fleksibel organisasjon der du ofte vet hvem du skal kontakte direkte på Slack. Hvis ikke, kan du enkelt sende en henvendelse til vårt supportsystem, som overvåkes jevnlig av alle ansatte.

communication

Ingen ventemusikk eller tastemenyer

Hos oss får du direkte kontakt med ansatte – ingen køer, ingen unødvendige mellomledd. Vi sørger for at henvendelsene dine går rett til en kompetent person som kan hjelpe deg. Trenger vi avklaringer fra en annen leverandør, tar vi direkte kontakt og sørger for at problemet blir løst.

hand

Hva kan vi hjelpe deg med?

  • rightArrowSpørsmål om funksjonalitet
  • rightArrowFeilretting
  • rightArrowHåndtering av kritiske hendelser
  • rightArrowDialog og bistand overfor tredjepartsleverandører
  • rightArrowVidereutvikling av løsningen
  • rightArrowKurs og opplæring
  • rightArrowPlanleggingsmøter og workshops
  • rightArrowHosting av tjenester som Magento, Akeneo og X-layer

Basis supportpakke

Kr 990

per installasjon av Magento, Adobe Commerce, X-layer og Akeneo

Kr 450

per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 Business Central (min. 10 brukere)

Inkluderer:

  • blueTickDedikert kundekontakt
  • blueTickTilgang til supportportal i Jira (ubegrenset antall brukere)
  • blueTickSlack-tilgang med egen kanal for din bedrift
  • blueTickVedlikehold av egenutviklede moduler (ikke spesialtilpasninger)
  • blueTickMulighet for å bestille statusmøter ved behov
  • blueTickBackup av egenutviklede løsninger
  • blueTickBruker- og lisensadministrasjon
  • blueTickNyhetsoppdateringer om ny funksjonalitet i dine systemer

Pluss supportpakke

Kr 4 990

per installasjon av Magento, Adobe Commerce, X-layer og Akeneo

Kr 650

per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 Business Central (min. 15 brukere)

Inkluderer alt i Basis support, samt:

  • greenTickGarantert responstid (SLA) arbeidsdager frem til 21:00
  • greenTickOvervåking, versjonshåndtering og vedlikehold av spesialtilpasset kode (faktureres etter timeforbruk)

Gull supportpakke

Kr 8 990

per installasjon av Magento, Adobe commerce, X-layer og Akeneo

Kr 850

per lisensbruker av Microsoft Dynamics 365 business central, minimum 15 brukere

Alt i Basis og pluss support:

  • redTick24/7 - 365 Garantert responstid/SLA
  • redTickTilgang til å ringe vaktelefon ved kritiske henvendelser
  • redTickProaktiv rådgivning rundt ny funksjonalitet, hva det betyr for din bedrift, og hvilke effekter du kan hente